Ambulans Ve Hasta Transfer Hizmetleri

Acil çağrı merkezimize 0850 755 90 33 numaralı telefonumuzdan ulaşabilirsiniz. Çağrınızı cevaplayan doktorlarımız talep ettiğiniz hizmet için en uygun çözümü ve gerekli organizasyonu gerçekleştirmektedir.

Acil sağlık hizmeti taleplerinizde, sizden aldığı bilgiler çerçevesinde bulunduğunuz yere en yakın konumdaki ambulansı size yönlendirirken sizi, verebileceğiniz ilk yardım yaşam desteği konusunda, yola çıkan ekibi ise, hızlı ve etkin müdahale için hastanın klinik durumu hakkında bilgilendirmektedir. Size yönlendirilen ambulansımız ve ekibimiz, hastaya bulunduğu yerdeki ilk müdahalesinden sonra, çağrı merkezi doktorlarımızın koordinasyonunda hastanın en uygun sağlık kurumuna transferini gerçekleştirmektedir.

Acil Çağrı Merkezimiz, tüm acil yardım taleplerinize bütüncül bir yaklaşım içinde çözüm üretirken, hasta, ambulans ve hasta yakınları arasındaki sürekli iletişimi sağlar. Hastane transferine ihtiyaç duyulması durumunda, hasta ve yakınlarına alternatif çözümler sunar. Hastane ile iletişime geçerek hastanın klinik durumu hakkında hastaneyi bilgilendirir ve ön hazırlıkların yapılmasını sağlar.

Acil Çağrı Merkezimizde Küresel Konumlama Sistemi (GPS) ve mobil iletişim teknolojileri gibi en güncel haberleşme sistemleri kullanılmaktadır. Kullandığımız bu sistemler sayesinde ambulanslarımızın lokasyonları digital haritalar üzerinde anlık olarak izlenebilmekte ve ambulanslarımızla kontrol merkezimiz arasındaki iletişimin sürekliliği sağlanmaktadır.